web
První klientský rating bank v České republice


Vstřícná banka: Dejte Air bank své vysvědčení - III. čtvrtletí 2018

24. 07. 2018

Vstřícná banka - v rámci projektu prvního klientského ratingu bank, mají i čtenáři serveru Bankovní poplatky unikátní možnost ohodnotit tuzemské banky a vystavit jim své vysvědčení. Přečtěte si jak vstřícná byla mBank a rovnou ji ohodnoťte! ČTĚTE DÁLE!

Už je vás přes 600 tisíc

Nedávno jsme slavili 6. narozeniny a hned tu máme další milník s číslem šest. Tentokrát ale v řádu sta tisíců. Překonali jsme totiž hranici 600 000 klientů.

Air Bank musíme k dosažení mety 600 tisíc klientů poblahopřát. Jako jedna z nových bank tak má o 200 klientů méně než konkurenční Fio banka. Platí také ale, že Fio banka je na trhu o několik měsíců déle, tudíž nárůst klientů je u obou bank v zásadě srovnatelný. I přes snižující se dynamiku nárůstu klientů se stále jedná o velmi úspěšný a vysoký nárůst.

TUTO BANKU MŮŽETE OHODNOTIT PŘÍMO ZDE!

air bank

Placení mobilem pro začátečníky

Když jsme nedávno oznámili, že už se pouštíme do testování plateb mobilem, někteří z vás se nám ozvali, že vůbec netuší, jak to bude fungovat. Pro ně jsme připravili stručný návod.

Placení mobilem je stále populárnější způsob placení, které už většina bank nabízí. Mezi těmito bankami je i Air Bank, která je velmi inovativní bankou. Výhodou placení mobilem je, že nemusíte nosit sebou kartu, ale stačí pouze mobilní telefon, který nosí většina lidí vždy při sobě. Placení mobilem je navíc stejně bezpečné, jako v případě placení platební kartou. Air Bank proto připravila pro své klienty přehledný návod jak novinku používat, což je velmi vstřícný a proklientský přístup.

Značky v přehledu plateb a další novinky

Během poslední odstávky jsme udělali pár vylepšováků. Ať už je to upravený přehled plateb v internetovém bankovnictví, nebo zjednodušení žádosti o změnu osobních údajů, chceme, aby pro vás bankování s námi bylo ještě příjemnější.

Air Bank stále přináší různé novinky pro své klienty. Nejvíce novinek a inovací se týká internetového či mobilního bankovnictví a souvisejících služeb. Právě platforma internetového a mobilního bankovnictví je nejvhodnější pro zavádění a aplikaci nových služeb pro klienty této banky. Banka se tak ve zprávě chlubí novinkami a zlepšováky, které pro své klienty nachystala a zavedla. Unikátní je například zobrazování log prodejců, od kterých jsme něco zakoupili a které výrazně zlepšuje přehlednost plateb v bankovnictví.

Nikdy nevyplňujte na výzvy z mailu své přístupové údaje

Každý rok se objeví nějaký nový pokus, kterým se internetoví útočníci pokouší vylákat z vás přístupové údaje k vašim bankovním účtům.

Jako jiné banky se i Air Bank věnuje varování svým klientům před pokusy o napadení jejich účtu. Nejčastěji se tak děje prostřednictvím vylákání přístupových údajů k bankovním účtům. Právě tímto způsobem dochází k největšímu počtu zneužití či vykradení účtu. Za velkou část těchto podvodů a způsobených škod si však klienti mohou sami tím, že nedodržují bezpečností pravidla a často sami přístupové údaje podvodníkům prostřednictvím internetu vydají.


 

Autor: Miroslav Zeman


Organizátor         Záštita
Generální mediální partner

Mediální partneři

Partneři