web
První klientský rating bank v České republice


Poštovní spořitelna: Poplatková politika je vstřícná

18. 09. 2018

Jak si banky vedou z pohledu výše poplatků a přehlednosti sazebníků? Postupně vám přinášíme hodnocení všech bank v této kategorii. Porovnání bank si pak můžete vyhledat na serveru prvního klientského ratingu bank VSTŘÍCNÁ BANKA - www.VstricnaBanka.cz

V posledním roce se stalo téměř pravidlem, že většinu změn, které PS aplikuje, činí společně s ČSOB. Základní architektura bankovních poplatků se ale v I. kvartále 2018 nezměnila a tak ani my neměníme hodnocení v této části pro aktuální kvartál.

V I. čtvrtletí, podobně jako u ČSOB, nedošlo k významným změnám. Vzhledem k tomu naše hodnocení v této části nemáme důvod měnit.

Sazebník je v jednom pdf dokumentu a jednotlivá konta jsou v jedné přehledné tabulce rozdělené dle služeb, jak jsme si již zvykli kromě ČSOB například u Rajfky. Proto jsme v nedávné době dvakrát zvýšili naše hodnocení v této části, tentokrát ponecháváme beze změn.

V Q Reportu Scott & Rose nedošlo ke změně nákladů standardního klienta a ty tak zůstanou ve výši 1.138 Kč ročně. Hodnocení v této části zatím ponecháváme beze změn.

Poštovní spořitelna (7.5, 6.5, 7.5, 7.5) = 7,25

 

Autor: Redakce


Organizátor         Záštita
Generální mediální partner

Mediální partneři

Partneři