web
První klientský rating bank v České republice


Mobilním telefonem ovládá svůj účet již 700 tisíc klientů Komerční banky

24. 07. 2019

Téměř 45 % klientů Komerční banky, tedy 700 tisíc, již ovládá svůj účet přes mobilní telefon. Meziročně došlo k nárůstu o 33 %. Zajímavostí je, že každé druhé přihlášení do mobilní bankovní aplikace Komerční banky je přes biometriku – otisk prstu nebo Face ID. Měsíční objem plateb zadaných přes chytrý telefon je téměř 6,5 miliardy Kč.

„Komerční banka má největší podíl klientů vyžívající mobilní bankovnictví. Zájem začal růst zejména poté, co jsme klientům nabídli bezpečnostní řešení Trusteer od IBM a zavedli řadu inovativních prvků, jako například Face ID (identifikace obličejem), potvrzování transakcí otiskem prstu nebo propojení na chytré hodinky Apple Watch a Android Wear. Klienti se už nyní mohou těšit na úplně novou generaci Mobilní banky i Mobilní banky Business pro platformu iOS a na zjednodušení aplikací na platformě Android, které obohatíme
i o tmavý motiv (dark mód),“ uvedl David Barczi, digital channels tribe leader Komerční banky.

Kromě důrazu na bezpečnost a inovativnost se Komerční banka zaměřuje rovněž na to, aby bylo ovládání mobilního bankovnictví jednoduché, rychle a intuitivní. Proto také na jeho vylepšování spolupracuje přímo s  klienty. Tento postup se osvědčil a banka v něm bude
i nadále pokračovat.

Prostřednictvím mobilního telefonu využívají klienti stále častěji i další služby. Například v červnu uzavřelo 2579 klientů cestovní pojištění přes Mobilní banku a 908 investovalo do podílových fondů Amundi.

 



Organizátor         Záštita
Generální mediální partner

Mediální partneři

Partneři