web
První klientský rating bank v České republice


GEEN Vstřícná banka: Dejte Sberbank své vysvědčení - III. čtvrtletí 2017

24. 08. 2017

GEEN Vstřícná banka - v rámci projektu prvního klientského ratingu bank, mají i čtenáři serveru Bankovní poplatky unikátní možnost ohodnotit tuzemské banky a vystavit jim své vysvědčení. Přečtěte si jak vstřícná byla Sberbank a rovnou ji ohodnoťte! ČTĚTE DÁLE!

Sberbank po převzetí tehdejší Volksbank výrazným způsobem oživla. Typicky zelená, ekologická barva je dobře vidět a je sympatická. Banka je také aktivnější. Je vidět, že se Sberbank snaží zachytit na novém trendu růstu nízkonákladových bank a zájmu o ně. To je také v této chvíli a situaci na trhu jediná možná cesta jak relativně rychlým způsobem dosáhnout posílení pozice na trhu.

V opačném případě by totiž banka, stejně jako její právní předchůdkyně upadla do zapomnění a nevýznamnosti. A tomu se bude chtít Sberbank určitě vyhnout. Důkazem oživení aktivity banky jsou i následující řádky hodnocení.

TUTO BANKU MŮŽETE OHODNOTIT PŘÍMO ZDE!

GEEN_vstricna

S čím přišla banka v II. čtvrtletí 2017

Sberbank potvrdila, že patří i z hlediska výše zisku ke stabilním tuzemský bankám. Dále pak potvrdila, že se jedná sice o malou, ale inovativní banku. Právě o tom svědčí modernizace Fér kreditní karty, která začíná plnit i jiné funkce než pouze tradiční kreditní karty. Sberbank si také dovolila uklízet Česko a být tak stále více zelená.

Sberbank CZ uklízela Česko

Dobrovolníci z řad Sberbank CZ se rozhodli strávit páteční den úklidem vybraných lokalit v Praze a v Brně. Podpořili tak největší akci svého druhu v České republice, která má jasný cíl: odstranit nepořádek a černé skládky v české krajině. Je vtipné, když banka uklízí nepořádek na ulicích, resp. tento úklid organizuje. Velmi přiléhavě tak banka navazuje na svůj obrovský úspěch kdy se stala druhou Nejzelenější bankou v České republice za rok 2016. Ekologické aktivity tak nejsou této bance nijak cizí a právě tato akce podporuje pověst banky, jako skutečně zelené banky a to nejen podle barvy loga.

Zisk Sberbank CZ v roce 2016 dosáhl 272 milionů korun, především díky rekordnímu zájmu o FÉR půjčky a FÉR hypotéky

I přes velkou konkurenci na bankovním trhu a nízké úrokové sazby se Sberbank CZ loni dařilo zlepšovat hospodářské výsledky. Výrazně k nim přispěly rekordní objemy poskytnutých spotřebitelských a hypotečních úvěrů. Na FÉR produkty postavené na jednoduchých podmínkách a transparentních cenách klienti slyší. Zisk ve výši 272 milionů korun za rok řadí Sberbank spíše mezi menší až středně velké banky. V obdobných cifrách se pohybují zisky nízkonákladových bank jako jsou Air Bank, Fio banky nebo Equa Bank. Je velmi pozitivní, že i menší banky stabilně dosahují stamilionových zisků a vytváří tak zdravou a neohroženou konkurenci velkým bankám.

FÉR kreditní karta zastane hned tři bankovní produkty

Kreditní karta Sberbank může díky svým funkcím efektivně suplovat běžný bankovní účet, kontokorent a debetní kartu dohromady. Spojuje v sobě totiž možnosti využití až 45 denního bezúročného úvěrového limitu pro platby a vybírání hotovosti v bankomatech, ale i provádění pravidelných plateb, třeba inkasa. Její používání je pohodlné – platby u obchodníků totiž probíhají bezkontaktně. Kreditní karty byly v poslední době na ústupu. Výrazně snížení bonusů a dárků spojených s platbami těmito kartami znamenal ochladnutí zájmu ze strany klient. I proto banky uvažují, jak tento produkt zatraktivnit pro další skupiny lidí, tedy nejen pro ty kdo potřebují půjčit, ale i pro ty, kdo půjčit aktuálně nepotřebují. Právě těmto skupinám musí banky něco kromě 1 procentního vrácení utracené částky, nabídnout. Nápad Sberbank je tak z tohoto pohledu zajímavý a uvidíme, zda klienty skutečně zaujme.

Autor: Miroslav Zeman


Organizátor         Záštita
Generální mediální partner

Mediální partneři

Partneři