web
První klientský rating bank v České republice


GEEN Vstřícná banka: Dejte Poštovní spořitelně své vysvědčení - IV. čtvrtletí 2017

04. 12. 2017

GEEN Vstřícná banka - v rámci projektu prvního klientského ratingu bank, mají i čtenáři serveru Bankovní poplatky unikátní možnost ohodnotit tuzemské banky a vystavit jim své vysvědčení. Přečtěte si jak vstřícná byla Poštovní spořitelna a rovnou ji ohodnoťte! ČTĚTE DÁLE!

Poštovní spořitelna je vlastně produkt ČSOB. Je založena na výsadním postavení svých poboček na pobočkách České pošty. Ačkoliv je budována jako samostatná značka a samostatný produkt, nemůžeme si nevšimnout jednotné strategie a sdílení produktů a služeb mezi těmito spřízněnými bankami. To se týká i tiskových zpráv a konferencí obou bank.

K hodnocení bychom tak opakovali to, co jsme psali již u ČSOB. Speciálně Poštovní spořitelny se týká zpráva o spuštění bezkontaktních nálepek nově i pro klienty ERY, což banka oznámila v dubnu tohoto roku.

TUTO BANKU MŮŽETE OHODNOTIT PŘÍMO ZDE!

GEEN_vstricna

S čím přišla banka ve III. čtvrtletí 2017

Hodnocení Poštovní spořitelny můžeme shrnout do jedné příslovečné věty. Banka je prostě klonem ČSOB, působící na poštách a tak je také třeba tuto banku vnímat. Je proto výrazně méně aktivní než ČSOB, která je prémiovou značkou celého koncernu.

Poštovní spořitelna nově nabízí klientům možnost mít peníze na účtu do 15 minut

Poštovní spořitelna připravila pro své klienty novinku v procesu podání žádosti o úvěr a jejím následném zpracování. Na konci července tak spustila online půjčky s rychlým vyřízením. Nyní můžou mít klienti Poštovní spořitelny peníze na účtu do 15 minut od zahájení žádosti. Poštovní spořitelna tak chce dát svým trpaslíkům a skřítkům další grády a motivovat své klienty k dalšímu co nejrychlejšímu zadlužování. Pro nás je  spíše důležité, aby nejpodstatnější nebyla rychlost, ale odpovědnost jak klientů na straně jedné, tak banky na straně druhé.

Češi nemyslí na horší časy. Mezery ve znalostech světa financí mají dospělí i děti

Češi se zbytečně nezadlužují a ze svých příjmů zvládají pokrýt základní životní potřeby. Série průzkumů skupiny ČSOB však ukázala, že se lidé v přístupu ke svým penězům přesto dopouštějí chyb. Zhruba polovina rodin by například měla problém zaplatit nenadálý výdaj přes 10 tisíc korun. To souvisí s jejich neznalostí světa financí. Téma finanční gramotnosti se přitom netýká jen dospělých. Děti hospodaří s penězi už od první třídy. Samy hodnotí svoji schopnost hospodařit střídmě a chtějí se dozvědět více, proto vyrážejí odborníci ČSOB za dětmi přímo do škol a pomáhají tak rodičům i učitelům s jejich vzděláváním.

Nechceme být na Poštovní banku zbytečně zlí, ale je prostě pravda, že banka na jedné straně takto rádoby seriózně apeluje na odpovědnost lidí při zadlužování a na druhé straně jim v reklamách tvrdí, jak je půjčit jednoduché, jak je to rychlé a skvělé, a jak si mohou kdykoliv koupit vše co si přejí a na všechno jim tato banka v čele s trpaslíkem půjčí. Banka by si měla uvědomit co skutečně dělá a zda její aktivity nejdou proti sobě. Jinak bude působit dosti nedůvěryhodně, včetně dalších aktivit.

Autor: Miroslav Zeman


Generální partner
Organizátor         Záštita
Generální mediální partner

Mediální partneři

Partneři