web
První klientský rating bank v České republice


GEEN Vstřícná banka: Dejte mBank své vysvědčení - II. čtvrtletí 2017

16. 06. 2017

GEEN Vstřícná banka - v rámci projektu prvního klientského ratingu bank, mají i čtenáři serveru Bankovní poplatky unikátní možnost ohodnotit tuzemské banky a vystavit jim své vysvědčení. Přečtěte si jak vstřícná byla mBank a rovnou ji ohodnoťte! ČTĚTE DÁLE!

S čím přišla banka v I. čtvrtletí 2017

Aktivita banky se v prvním čtvrtletí 2017 snížila. Banka stejně jako některé další banky v prvním čtvrtletí spíše vyčkávala a skutečně významné změny si připravuje na další období tohoto roku. Určitě lez ocenit opětovně velký nárůst počtu klientů, nebo růst objemu půjček.

mBank ve 3. čtvrtletí 2016 meziročně vzrostly spotřebitelské úvěry a vklady o pětinu

mBank v České republice poskytla ve 3. čtvrtletí 2016 ve srovnání s 3. čtvrtletím 2015 o 20 % více objemu spotřebitelských úvěrů a celkově o 17 % více nehypotečních úvěrových produktů. V oblasti hypoték mBank narostla o 16 %. Ke konci září meziročně stoupl mBank počet klientů o více než 50 tisíc a banka tak měla v České republice více než 617 000 klientů.

Nárůst objemu půjček je velmi vysoký, i když nedosahuje nárůstů, které ohlásila například ČSOB. U takto malé banky se ale jedná o růst velmi vysoký a ocenitelný. Tradičně tato nízkonákladová banka ohlásila i nárůst počtu klientů o 50 tisíc. Růst klientů je mimochodem disciplína, kterou se nízkonákladové banky velmi často chlubí. Na druhou stranu už tak nezáleží na kvantitě, ale kvalitě. Mnoho z těchto klientů si účty u nízkonákladových bank testují, nebo je aktivně nevyužívají, stejně jako jiných služeb banky. I proto je třeba brát informace o nárůstu počtu klientů vždy s mírnou rezervou.

mBank spouští kampaň na svou nejlevnější půjčku

mBank od pondělí 16. ledna spouští zároveň v České republice a na Slovensku kampaň na podporu své nejlevnější mPůjčky. Prostřednictvím hlavního claimu „Vaše první půjčka bez úroků nic neskrývá.“ chce opět ukázat, že nabídka mBank je transparentní a její nabídka je jednoduchá a výhodná.

Kampaň na půjčku je jedna věc a výhodnost konkrétní půjčky je věc druhá. Pojetí půjčky a úroků či poplatků z ní je ale u mBank velmi unikátní a zajímavé. I proto tato půjčka jistě stojí za pozornost a úvahu.

Autor: Miroslav Zeman


Generální partner
Organizátor         Záštita
Generální mediální partner

Mediální partneři

Partneři